Известие

Collapse
No announcement yet.

Какво ли съм направил.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    След всеки изминат километър става все по-добра,скоро ще е във върхова форма,ако е рекъл господ да няма аварий и да не попадам на криминално гориво.Между другото да попитам,понеже Бобо 5 пъти ме предупреди да слагам само 100 октана,с какво и как е критично опасен 95.
    sigpic156 1.9 jtd

    Comment


    • #17
      с какво и как е критично опасен 95.
      С нищо. Един дол дренки са 95 и 100
      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

      Comment


      • #18
        Не е така специално при колите с чип трябва да е със 100 октана даже ако слагаш и добавка ще е по добре. Основната задача на чипа е да даде малко повече аванс и по богата смес зада извлече повече мощност щом го правят да работи с повече аванс означава че двигателя много по често ще има детонации ако бензина е кофти а като осети детонация датчика на блока казва на компа и той връща аванса мисля с 3 град след това компа наново почва да вдига аванса до зададените вече високи стойности докато не притрака аванса и пак го връща. Чипа тоест програмата на компа е нагласена да работи само с хубави бензини и ако и сложиш супер 100 ще усетиш разлика понеже еповече детонационно устойчив от 95 (повече октани е ) двигателя ще си работи с максималния аванс без да се налага връщане на аванса защото със супер100 почти няма да има детонации а шом работи на макс аванс ще върви много по добре. С 95 освен че не можеш да извадиш целия потенциал на двигателя двогателя е подложен намного голям брой детонации защото му е зададено да работи с по виок аванс от колкото е оригиналната настройка. Тези детонации наистина са пагубни за двигателя особенно както при теб все ощее се разработва.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #19
          Ей луди глави сте ...... ще се изпотрепете........
          МИ да зема да дойда - да ги сравним - моята няма чип,няма спортен филтър .......... нищо не й е правено (освен нова газова уредба,която спъва повече колата ).Ако неможеш да ме дръпнеш ,значи имаш някакъв проблем ...........
          Alfa156 Against All

          Comment


          • #20
            Хмм това с чип тунинга и аванса малко не ми е ясно, не че съм някакъв специлист по двигатели, но как аванса влияе на детонациите ? Детонации би следвали даима или при прегряване на свещи и от там запалване на сместа не от искра, или от прекомерно висока компресия, поне едно време така пиеше в дебелите книги, верно за съвсем различно поколение двигатели но ..... Нормално е да караш със по висок октан ако си вдигнал степента на сгъстяване .. може би от сметса да се влияе ... ама от аванса не би следвало, поне така си мисля.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ToHu
              Хмм това с чип тунинга и аванса малко не ми е ясно, не че съм някакъв специлист по двигатели, но как аванса влияе на детонациите ? Детонации би следвали даима или при прегряване на свещи и от там запалване на сместа не от искра, или от прекомерно висока компресия, поне едно време така пиеше в дебелите книги, верно за съвсем различно поколение двигатели но ..... Нормално е да караш със по висок октан ако си вдигнал степента на сгъстяване .. може би от сметса да се влияе ... ама от аванса не би следвало, поне така си мисля.
              Що да не е ясно на прав път си значи даваш аванс и какво става в двигателя подаваш искрата по рано щом е по рано индикаторната диаграма е по плътна тоест работата е повече за да се получи работата трябва химичната ненергия на горивото да се превърне в мех. работа значи ще имаме повече топлина. Пример на лада жигули и москвич като им завъртиш делкото в посока предварение вървят по добре ама и аванса почуква здраво. Малко то теорията според една камара учени причината за детонациите е във верижните предпламенни хим реакции при които се образуват прекиси хидропрекиси алдехиди и други междинни съединения богати на кислород. Скоростта на образуването на тези продукти зависи от температурата и налягането в горивната смес и то химичните свойства на отделните молекули на отделните въглеводороди влизащи в състава на горивото. Значи започва горенето (започва по рано и означава че налягането на газовете и температурата ще е по голяма в сравнение с горене при по малък аванс) фронта на пламъка се рзпространява със скорост 30-50 м/с. НАлягането и температурата на прясната смес пред фронта на горене се нагряват и сгъстяват заради започналото вече горене и сгъстяването от буталото (ако е по голям аванса ще се нагнетят и нагреят повече). Както заради подгряването от горивния фронт така и от допулнителното интензивно сгъстяване на сместа пред фронта на пламъка се повишава и количеството на протичащите предпламъчни реакциии образуването на прекисите хидрипрекисите алдехидите и т.н. Значи последната останала не запалена все още смес е най силно нагрята и под най високо налягане и се създват предпоставки когато количеството на вупросните съединения достигне критична стойност се самозапалват скоростта на горене на тези продукти е 1250м/с (много повече от нормалното горене) при достигане на стените на цилиндъра се отразяват и скороста достига до 2300м/с (един малък взрив детонация пагубна за двигателя)
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от kostadin_ls
                Честно да ви кажа,не ми харесва как върви,дали и свикнах,или пък очаквам нещо не нормално не знам.През прохода Предела с кой не съм се хванал,него не съм минал но усещам че може и доста повече.Наскоро се пробвах с едно JTD 1.9 115к.с. на Алфа , на няколко пъти,дали имаше чип не знам но до към 100-120 съвсем малко му дърпам,после е ясен мача,но пак си върви JTD-то.Дали трябва да е така не знам.И още един пример.....с алфа 1.6 т.с. аз тръгвам на втора,той я цепи яко от първа и на трета към 6000 оборота го минавам.Някой ще ме успокои ли малко,или имам проблем някъде.
                До тука добре ,но тва е щото не си се пробвал с 2.4 JTD
                Alfa 156 2.4 JTD
                Honda CBR600RR 2008

                Comment


                • #23
                  [quote=краси]
                  Първоначално публикувано от "kostadin_ls":187am0aq
                  Честно да ви кажа,не ми харесва как върви,дали и свикнах,или пък очаквам нещо не нормално не знам.През прохода Предела с кой не съм се хванал,него не съм минал но усещам че може и доста повече.Наскоро се пробвах с едно JTD 1.9 115к.с. на Алфа , на няколко пъти,дали имаше чип не знам но до към 100-120 съвсем малко му дърпам,после е ясен мача,но пак си върви JTD-то.Дали трябва да е така не знам.И още един пример.....с алфа 1.6 т.с. аз тръгвам на втора,той я цепи яко от първа и на трета към 6000 оборота го минавам.Някой ще ме успокои ли малко,или имам проблем някъде.
                  До тука добре ,но тва е щото не си се пробвал с 2.4 JTD [/quote:187am0aq]
                  Колата има осезаема разлика от "непипана" такава - и си върви перфектно

                  Пробва се и то с чипнато 2.4 ...... А познай кой е по-бърз (верно,че разликата е минимална,но има такава)
                  Alfa156 Against All

                  Comment


                  • #24
                    Благодаря за всичките съвети и препоръки....колата става все по-бърза и по-бърза.Не искам да говоря лошо за дизелите,но след преценката на slav40 съм по-спокоен ,даже доволен от похарчените пари за алфата.
                    sigpic156 1.9 jtd

                    Comment


                    • #25
                      Верно ли си минал чипосано 2,4 ако е така наистина колата ти върви повече от добре те са някъде над 170к.с. но са и по тежки с около 150кг.Сложи супер 100 и допулнително добавка за да видиш чипа на какво е способен, но поизчакай да се сработи първо малко.
                      156 1,8 ТS 99
                      Nissan Murano 2005

                      Comment


                      • #26
                        Чак да съм го минал не бих казал,колата е на albano ot bane ,вившата на santo trafikante ,ако не се лъжа и трябва да кажа че не е за подценяване и си има серьозна тяга.
                        sigpic156 1.9 jtd

                        Comment


                        • #27
                          Баце, има време да ги пуснем на истинска гонка
                          Твоята кола е супер и при лекия тест дето си направихме се видя че си ми конкурент Като оправя ходовата част и сменя накладките ще се дръпнем както трябва.Тъкмо ще си разработил звяра!
                          ex ALFA ROMEO 156 2.4 JTD '98

                          Comment


                          • #28
                            Аз като ги гледах - вървеха почти наравно- ама имаше фалстарт от страна на бензина пък и на тоя раздрусан път малко трудно да се каже какъв ще е резултата ......... следващия път по-актуална информация ........
                            Alfa156 Against All

                            Comment

                            Working...
                            X